Известие

Collapse
No announcement yet.

Направи си сам емблема и още нещо...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    [QUOTE=krasy k;598616]Сега остава да изредите РЕДА НА ДЕЙСТВИЯТА ЗА СВАЛЯНЕ НА ФАРОВЕТЕ БЕЗ ДЕМОНТАЖ НА БРОНЯТА.

    Иначе за фара- гайката която се намира до калника и не можете да отвиете заради бронята се стига като се бръкне през дупката на халогена( т.е. сваля се само халогена)[/QUOTE

    fiore не се "стискай" ,а давай подробностите.......
    Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
    Avensis 2011 -2.0 D-4D

    Comment


    • #47
      Мода е твърде радостен че му пасна новото еку, и ся го мързи.....
      Иначе може да се свали и без да се маха бронята, но съществува риск да счупите долното ухо на фара, там дето се хваща с гайка като бръкнете през халогена.....
      Аз не виждам какъв е проблема да килнете бронята от едната страна, в най лошия случай на 3 места е фаната, аз даже съм си пробил малки дупчици в подкалника за да прекарвам отверка и да не ми се налага да го махам като отвивам най задното винтче....ако трябва само единия фар да ръчкате може да свалите само нужния край на бронята, не е необходимо цялата да махате.....
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #48
        аз мойте фарове два пъти съм ги свалял без да махам бронята.само винтовете отгоре дето са ги сваляами така.даже и пластмасата около халогена не съм свалял.не виждам смисъл да се маха халогена,като можеш само да демонтираш въпросната пластмаска и да имаш достатъчно място да бръкнеш,както и да е.малко трудно излизат фаровете така,трябва доста да се внимава да се не надраска бронята или счупи нещо по фара,но мързата е така.и най-вече ината.според мен по-професионално си е да си свалиш каквото е нужно и да работиш на спокойствие.за жалост,аз такова време нямам.успех на колегите
        156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
        147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
        159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
          само винтовете отгоре дето са ги сваляами така.даже и пластмасата около халогена не съм свалял.
          Ще дам тон на хора от гласове дето ще изразят голямо съмнение във всичко това.......долния болт как го лекуваш?
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #50
            Да но трябва да махам подкартерна кора, после броня, мне не ми се занимава. Иначе за халогените как да ги откача отпред може ли?
            sigpic
            Gulfstream G650 with Italian design...

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
              Иначе за халогените как да ги откача отпред може ли?
              6 винтчета общо - 2 на маската и 4 на халогена, става отпред........
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #52
                супер е станала поздравления
                АЛФА РОМЕО 156 2.4 ЖТД

                Comment


                • #53
                  понеже темата е за емблеми и ремонторането им...ето кво се получи снощи в 00.00 часа....
                  Attached Files
                  156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                  147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                  159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                  Comment


                  • #54
                    Браво колега аз имах същата идея но исках да махна и това което си оставил ти и да сложа мрежа да стане подобно като на тази снимка
                    Last edited by nicola 59; d.m.y г., 14:37.
                    155 2.0 16v МY95 Sport

                    Comment


                    • #55
                      даа...сега, тази която ми остава оригиналната ще я мисля да стане нещо още по-различно.....надявам се и по хубава...
                      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                        понеже темата е за емблеми и ремонторането им...ето кво се получи снощи в 00.00 часа....
                        Хайде опиши цялата процедура...
                        Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
                        Avensis 2011 -2.0 D-4D

                        Comment


                        • #57
                          ами тия хромираните лайсни са от решетките между фаровете,общо 3 броя.следва иазрязване на всички вертикални части с ножовка.общо взето са нужни-лист от ножовка,шкурка и лепило(аз ползвам така наречения течен метал-който си е епоксидна смола)...всичко останало е пилене,пришкурване,напасване...и залепяне....................сега се сещам,че за най-горната лайсна(понеже я правих отдавна),използвах флексче с диск със шкурка-за да направя извивките около емблемата...и така...........цигарата след свършване е задължителна....
                          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                          Comment

                          Working...
                          X